"Zavřeli ho do temné kobky bez oken kde mu společnost dělali pouze tlusté nákazu šířící krysy. A to byla první a poslední chyba. Mysleli že ho tím zlomí, ale místo toho probudili jeho hněv. Plamenný hněv co mu spolu s krví proudil v žilách, který vyvřel na povrch. Na mnoha místěch těla mu žár propálil kůži do podob zakroucených run, jakoby vykovaných ve věčně žhoucím kovu. První to odnesli krysy - každá nákaza se dá spálit a propečené maso dodalo tělu tolik potřebnou fyzickou sílu. Pak když už měl dost, přiložil ruku k železným dveřím. Na středu druhé strany dveří se objevil zprvu nenápadný světlý bod. Po chvíli již byly dveře rozžhavené doběla a nakonec stekli na kamennou podlahu - ten lávový potůček vyžral do kamene hlubokou černou brázdu, ze které se valil hustý tmavý dým. Vězeň vyšel z kobky a jeho kůže, vousy a dokonce i oči hořely jasným oranžovým plamenem hněvu. Bývalý vězeň byl Bright Wizard. Od těch dob si nechal říkat Ninjagon Angerfire... "
Bright Wizard je jedno z mocných ale i kontroverzních povolání v online hře Warhammer Online. Toto povolání vyniká především velikou kouzelnou mocí a schopností ničit na dálku a zasahovat mnoho cílů současně, pomocí takzvaného AOE (area of effect - hromadných efektů), zároveň je však velmi křehký, zejména na krátkou vzdálenost (fyzické zbraně: Sekery, meče, ale i vůči lukům, dýkám a dalším fyzickým zbraním). Daní za jeho děsivou výkonnost jsou i sebe zraňující plameny, kterým se ani zručný kouzelník často nemůže vyhnout. Problémem Bright Wizardů tak nebývá udělit dostatek zranění a upálit nepřátele (nejlépe všechny naráz). Ne, problémem je přežít uprostřed bitevní vřavy dostatečně dlouho, aby mohl uplatnit svou zkázonosnou moc. A k tomu potřebuje nejenom šikovnost (tolik proklamovaný skill) a podporu spoluhráčů , ale především i vynikající výbavu. My se zaměříme hned na ty nejlepší možnosti.
Všemi "NEJ" opředeným setem je tzv. Sovereign armor set, který lze získat pouze zajmutím hlavního vůdce/krále nepřátelské frakce, v případě Bright Wizarda to znamená kompletně dobýt The Inevitable City a osobně zajmout Tchar'zánka. (Pozn. části setů lze získat i pomocí vzácných předmětů, které u sebe mají mrtvoly zabitých protihráčů - čím zkušenější postava, tím větší je šance na vzácnější předmět, včetně ultra vzácného Royal Crestu, za které lze pořídit i několik částí tohoto setu, nikoliv však celý Sovereign set). Jinými slovy, získat tento set je pro hráče maximálně obtížné a v současnosti téměř nedosažitelné (zatím se žádné postavě na žádném serveru na světě poskládat Sovereign set nepodařilo). Z těchto očividných důvodů tedy prozatím Sovereign set vynechme - co nám tedy zbývá ? Do úvahy spadají hned 4 různé druhy armor setů, které je velmi výhodné mezi sebou zkombinovat tak, aby společně dali postavě co nejvíce speciálních setových bonusů. Konkrétně se jedná o:
- Warlord armor set (RvR)
- Invader armor set (RvR)
- DarkPromise armor set (PvE)
- Tyrant armor set (PvE)
Zatím co Warlord a Invader armor sety se získávají pouze cestou RvR (a k nošení vyžadují vysoký renown rank), obdobně silné PvE sety DarkPromise (Lost Vale) a Tyrant (Tomb of the Vulture Lord) nic takového nepožadují. Pro jednotlivé kombinace setů byly vybrány ty nejlepší kusy brnění v tomto pořadí statistik: Magic Critical -> Magic Power -> Inteligence -> Wounds -> Toughness. Výsledky jsou zajímavé:
3x DarkPromise set + 3x Tyrant set
Ať už se rozhodnete pro jakoukoliv z kombinací, k jejímu dosažení přeji všem Bright Wizardům dostatek nehynoucího vnitřního plamene!
3 komentáře:
Karlos: Ať je to koukam jak chce, základem pro BW je přesně jak jsem očekával Darkpromise, takže hodiny a hodiny strávený v LV. Mno, už jsem se do jeho pokoření pustil minulej týden, vypadá to na další výpravy...
Aspoň z toho bude i XP pro gildu, leze to dost pomalu :-)
No zda se mi ze zajimavejsi kombinace INV DP je prohodit pasky a rukavice, neboli DP rukavice a INV pasek. Sice se snizi DPS o 8 ale zase se ziska 33 thougness a 13 ini. Je mi jasny ze pro max dmg to neni ale kapku lepsi pro survival.
Karmina aka Gerth
Okomentovat