Ninjagon's MetalStories: Full of dungeons, Dark Fantasy & Science Fiction battlefields and worlds.

pátek 1. května 2009

The Land of the Dead

Starobylé pouštní království na dálném jihu, které znal Malekith, pán temných elfů, již před tisíci lety, jest věky zaváté pískem. Tehdejší vznešení kněží v něm po celé věky sbírali poklady i duše otroků a odsouzenců neboť chtěli žít věčně a neúnavně hledali tajemství nesmrtelnosti. Přestože kněží z Nehekhary nenašli způsob jak zabránit smrti, zakonzervovali alespoň těla svých králů. Po věcích, když pouze písek drásal zbytky ruin kdysi velkolepého národa, cizí nekromantský zdroj probudil kruté krále zpět k životu, avšak jako nemrtvé. Neteční vůči únavě, spánku nebo strachu avšak uvěznění v nedobytných kobkách, chovají nemrtví králové v sobě poslední cit - nekonečnou nenávist ke všemu živému. Paměť i chamtivost však slouží Malekithovi znamenitě a tak přiměl Tchar'zanka, vládce The Inevitable City, aby nyní společně vyslali výpravu do pouště na jihu, vykradli zdejší poklady i cennost nejvyšší, tzv. Casced of Souls - schránku duší, pomocí které by vyzbrojili své armády chaosu. O výpravě se dozvěděli špióni Orderu, a císařství bylo zděšeno cílem vypravy a hlavně jejími důsledky na součaný probíhající konflikt, avšak znesvěcení chrámů silami Destrukce nikdo nedokázal zabránit. Celá říše Nehekhara se proboucí z tisiciletého spáku, povstávají Lich Kingové a jejich armády nemrtvých. Tak se strana hrozby vrhá do konfliktu se všemi živými, a ze zajatých válečníků Destrukce i Orderu tvoří nové příslušníky nemrtvých hord. Z vůle Tchar'zanka i na příkaz Emperora Karla Franze se v obou hlavních rivalských městech sbírají suroviny na stavbu obřích vzducholodí, jejichž pomocí lze odpovědět na hrozbu nemrtvých. Která ze stran bude tou první ? Trojitá válka o Land of the Dead (zemi mrtvých) právě začíná!
Výše uvedené aktuální události jsou středobodem massivního "živého datadisku" Call to Arms ze hry Warhammer Online: Age of reckoning. Některé části tohoto živého datadisku již máme za sebou (nástup Slayera a Choppy do konfliktu, hon za artefakty prvních výprav do jižních zemí - Aviatorské brýle na hledání pokladů), avšak to hlavní nás teprve čeká v tomto měsíci.

Rise of the Tomb Kings

Nové hrozbě přicházející z nehostinné jižní pouště je nutné čelit a nejlepší obranou před záplavou nemrtvých hord je udeřit na zdroj, odkud pochází. K tomu je však nutné překonat obrovskou vzdálenost a nejrychlejším známým dopravním prostředkem je vzducholoď! Obě hlavní města: Altdorf i The Inevitable City, se pouští do stavby obřích vzducholodí a jen na hráčích bude záležet, která z nich bude postavena dříve. Nenechte se mýlit, neboť cena o kterou se hraje je vysoká: Ta strana, která jako první postaví obří vzducholoď bude mít to privilegium okusit záhady a mystéria The Land of the dead (Země Mrtvých) o jeden nerušený den dříve, než jejich protivníci. Že to není zas takový výhra ? To se ale mýlíte, o vstup do Země Mrtvých se totiž jinak bude velice tvrdě bojovat a to na všech RvR frontách pomocí tzv. resources (zdroje) a ty nejlítější boje budou zřejmě probíhat přímo v tomto jižním království systémem tzv. purge (čistka). Nikde v Zemi mrtvých tak nebude bezpečno, dokonce ani v instancích, ale nepředbíhejme. Jak tedy získat dostatek surovin a zdrojů na stavbu vzducholodi?

Resource system (systém zdrojů):

Order/Destr. Res. = T4 zone control + T4 player kills

Zabíráním T4 zón a zabíjením hráčů v T4 obě strany budují zdroje až nakonec jedna ze stran získa vzdušnou kontrolu a její vzducholoď se vypraví na cestu do The Lands of the Dead. Po dobu reálných 30-ti minut jsou pak veškeré získané suroviny zmrazeny (nejde je získávat ani ztrácet) a druhá strana se do jižního království nedostane. Navíc v průběhu těchto 30-ti minut se hráči aktuální dobyvatelské strany mohou "resovat" (znovuzrodit) v jejich válečném kempu, avšak hráči protistrany nemohou. Po uplynutí těchto 30-ti minut jsou spotřebovány veškeré zdroje dobyvatelské strany, avšak ty nepřátelské zůstávají (nejsou spotřebovány na vzducholoď) a jejich zbírání pokračuje. Protistrana má tedy nyní ve zdrojích značnou výhodu a velmi pravděpodobně to bude ona, kdo dříve získá dostatek surovin, vybuduje svou vzducholoď a karta se obrátí.
A právě z podstaty tohoto systému vyplývá jeden z nejlepších momentů Země Mrtvých a tím je již zmíněný purge. Jedná se čistku nebo razii, kdy hráči aktuálně dobyvatelské strany (ti co právě přiletěli vzducholodí) vtrhnou do Země Mrtvých vybíjet nepřátelské šiky, kteří se totiž nemohou v tento čas opět rodit ve válečném kempu (po smrti budou přeneseni na starý kontinent). Bojoval půjde i uvnitř lairs (doupat) a instancí a tak purge celé zóny nabývá zcela netušených a velmi krvelačných rozměrů, neboť zóna poskytuje mimo jiné mnoho úkrytů avšak žádný z nich není zcela bezpečný :-). Tento poměrně chytrý systém navíc zaručí, že i slabší strana získá svůj exkluzivní přístup do The Lands of the Dead a bude se pak moci svým protivníkům náležitě pomstít. Systém navíc odlehčí dnes mnohdy přetěžovaným (a občas i lagujícím) T4 zónám, neboť hráči budou rozmístěni současně ve více zónách což je pro servery vskutku požehnáním.
Necropolis
Necropolis je zóna přibližně velikosti Reiklandu, které na severu vévodí gigantická pyramida: Temple of the Vulture Lord. Zóna je rozdělena širokou řekou a obsahuje několik (4) Lairs (doupat), dále celkem 19 unikátních Public Quests (veřejných úkolů), které jsou uzpůsobeny jak pro sólo hráče, tak i s nestvůrami typu Hero nebo Lord - uzpůsobeny pro družinu hráčů. Obsah je nadále dělen na nízký, střední a vysoký supeň obtížnosti (ranku), viz. schématická mapa:

Získávání tokenů (token system):
* Public Quests
* Bags
* Bosses
* Monsters
* Players

Ze všech výše uvedených zdrojů můžete získat tokeny, za které pak u obchodníka ve válečném kempu nakoupíte zbraně, zbroj, suroviny na řemeslnou výrobu (crafting) a další výbavu, ceněnou jako jsou armor sety Annihilator až Warlord.

Lairs:

Jak již bylo řečeno, Necropolis obsahuje několik Lairs (instancovaných doupat). Avšak přístup do nich lze získat pouze pomocí správné kombinace tzv. glyphs (znaků), které jsou odměnou za splnění přilehlých veřejných úkolů (public quests). Glyphs dostane každý kdo se účastní splnění veřejného úkolu a jsou automaticky zanamenány v knize vědění - Tome of Knowledge. Tyto glyphs však nejsou spotřebovány vstupem do jednotlivých doupat, ale až po jeho skutečném pokoření.

A co nás čeká v samotné pyramidě: Temple of the Vulture Lord ?
Tak o tom zase až příště :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

thanks u

Anonymní řekl(a)...

thafdasdasdadadas

Anonymní řekl(a)...

asdadads