... vše se zastavilo a pokrylo mlhou jako neproniknutelný závoj, rastr na očních bulvách co nedovolí zaostřit na špičku vlastního zjizveného nosu. Ba i vítězný řev a smrtelný chropot na tomto bohy prokletém bitevním poli zaniká v mezičase. Zubatá čepel sekery visí ve vzduchu dva couly od mého rozpáraného břicha, téměř se nepohybuje. Mé břicho se však již otevírá jako plesnivá škeble ze které teče obsah přetrhaných střev a hustá černá krev. Má síla mne opouští, levá ruka sebou křečovitě škube a snaží se zmutovat nazpět do klepeta, ale již to nejde. Je z ní groteskní pahýl, mrskající neškodné chapadlo, chňapající jen tak naslepo po mých unikajících vnitřnostech. Ale ještě jsem na nohou a vychutnávám si tento trýznivý okamžik absolutní bolesti. Dokonce se usmívám, ten škleb ze zbytku dásní, zubů a kusů zprohýbané oceli mi musí opravdu slušet. Pavučina temné magie mi stále nedovolí klesnout, jinak bych už pil vlastní šťávu ve které stojím. Ne, my maraudeři nezmíráme na kolenou! Oh, to kladivo se blíží k mé lebce tak pomalu, doufám že nemine. Mám snad tomu smrdutému křivonožci pomoct? Tak dělej ty vousaté klubko hnoje. Za Tzeentch! Šššššššš mlask …
Ty příznivce online her, které neodradil výše uvedený text, vítám u článku o Warhammer online: Age of Reckoning, kde se pravděpodobně nedozvíte nic převratně nového, protože již mezi skalní příznivce Warhammeru dávno patříte, ale zatímco všichni musíme nejméně do podzimu čekat na oficiální vydání hry, neškodí zopakovat si alespoň něco z toho, co nás s velkou pravděpodobností nemine.
Warhammer online od začátku nabídne kromě mnoha různých ras a povolání také dva základní druhy herních serverů:
Core Ruleset Servers: Tj. takový server kde v zónách které nejsou primárně určené pro RvR (realm versus realm – válečné zóny království) nebude vaše postava sama přepnuta do PvP (player versus player – souboje mezi hráči), ale přepnutí je možné změnit, když budete chtít napadnout nepřítele i zde. (Pak ovšem může napadnout i on vás.)
Open RvR Servers: Na takovém typu serveru je vaše postava přepnuta nastálo do PvP a kromě chráněných lokací (startovací zóny, města apod.) vás mohou přepadnout kdekoliv a kdykoliv a naopak (včetně zón primárně určených k plnění questů apod.). Harcore PvP hráči budou zřejmě vyhledávat právě tento typ serverů, kdežto casual hráči, kteří si chtějí v klidu užít příběh a objevovat svět zřejmě zvolí první variantu. Navíc k ochraně před high lvl players (postavy s vysokou úrovní) je na všech serverech zaveden tzv. chicken systém, aby vzájemné potyčky byly co možná nejvíce férové. War nejvíce připomíná Dark Age of Camelot (hádejte proč). V současnosti (červenec 08) probíhá uzavřený betatesting po kterém bude následovat masové testování již širokou hráčskou veřejností, než se hra konečně dostane do stadia schopného vydání.
Warhammer online je a bude hlavně o krvavém nekončícím konfliktu mezi stoupenci řádu (Order) a destrukce (Destruction) a jeho primárním zaměřením je zprostředkovat hráčům opravdové masivní fantasy bitvy mezi oběma královstvími ve všech možných a nemožných rovinách, které válka přináší. Pro duševně křehké a mírumilovné povahy, kterým se líbí questování a léčení s elfí priestkou ve World of Warcraft toto zřejmě nebude ta pravá volba. Pro všechny ostatní:
Ty příznivce online her, které neodradil výše uvedený text, vítám u článku o Warhammer online: Age of Reckoning, kde se pravděpodobně nedozvíte nic převratně nového, protože již mezi skalní příznivce Warhammeru dávno patříte, ale zatímco všichni musíme nejméně do podzimu čekat na oficiální vydání hry, neškodí zopakovat si alespoň něco z toho, co nás s velkou pravděpodobností nemine.
Warhammer online od začátku nabídne kromě mnoha různých ras a povolání také dva základní druhy herních serverů:
Core Ruleset Servers: Tj. takový server kde v zónách které nejsou primárně určené pro RvR (realm versus realm – válečné zóny království) nebude vaše postava sama přepnuta do PvP (player versus player – souboje mezi hráči), ale přepnutí je možné změnit, když budete chtít napadnout nepřítele i zde. (Pak ovšem může napadnout i on vás.)
Open RvR Servers: Na takovém typu serveru je vaše postava přepnuta nastálo do PvP a kromě chráněných lokací (startovací zóny, města apod.) vás mohou přepadnout kdekoliv a kdykoliv a naopak (včetně zón primárně určených k plnění questů apod.). Harcore PvP hráči budou zřejmě vyhledávat právě tento typ serverů, kdežto casual hráči, kteří si chtějí v klidu užít příběh a objevovat svět zřejmě zvolí první variantu. Navíc k ochraně před high lvl players (postavy s vysokou úrovní) je na všech serverech zaveden tzv. chicken systém, aby vzájemné potyčky byly co možná nejvíce férové. War nejvíce připomíná Dark Age of Camelot (hádejte proč). V současnosti (červenec 08) probíhá uzavřený betatesting po kterém bude následovat masové testování již širokou hráčskou veřejností, než se hra konečně dostane do stadia schopného vydání.
Warhammer online je a bude hlavně o krvavém nekončícím konfliktu mezi stoupenci řádu (Order) a destrukce (Destruction) a jeho primárním zaměřením je zprostředkovat hráčům opravdové masivní fantasy bitvy mezi oběma královstvími ve všech možných a nemožných rovinách, které válka přináší. Pro duševně křehké a mírumilovné povahy, kterým se líbí questování a léčení s elfí priestkou ve World of Warcraft toto zřejmě nebude ta pravá volba. Pro všechny ostatní:
Kill or you will be eaten! :-).
Žádné komentáře:
Okomentovat