Ninjagon's MetalStories: Full of dungeons, Dark Fantasy & Science Fiction battlefields and worlds.

pondělí 5. ledna 2009

Do bitvy za Bohemii !

„... viděl jsem je, jak se vynořují z mračna chaosu. Tehdy když jsem se ohlédl, pod horou v Kadrin Valley. Pahýl z mé nohy za sebou zanechal širokou rudou stopu jak jsem se plazil ranní rosou napříč bitevním polem. Pole posetým bestiemi a těly mých přátel. Zbyl jsem poslední a věděl jsem že brzy zemřu. Všechno mi bylo jedno a tak jsem jen čekal až si pro mě přijdou. Byla to jen skupinka. Šli přímo ke mě, k žijící mrtvole a můj roztřesený zrak se náhle zaostřil a já jsem prohlédl skrz oponu snů a přeludů: Žádný rytíř, válečný kněz či wizárd! Jsou to oni mylorde, zplozenci chaosu! Jsou to jejich duše, jejich karmy, jejich vůle i mysl! Přede mnou do prachu vrazili standardu našich nepřátel a tak pak vzplála světlým ohněm až z ní zbyl jen šedý popel. Standardu Runeblade of Darkness ... A pak mi zastavili krvácení a spravili nohu ale kulhat už prý nikdy nepřestanu. Přivedl jsem je mylorde, nemohl jsem si pomoci. Vypadají jinak ale jsou to oni a jejich vůle nahání strach – přeběhlíci, nájemní žoldnéři a vrazi! To kvůli nim jsme umírali! Přece je nepřijmete mylorde? Kam to jdete mylorde Gudmunde ...??“

To byl začátek Spálené Kohorty (Burned Cohort) která se ctí nedávno rozšířila řady již známé české a slovenské gildy Bohemia , pod vedením Gudmunda "Karlose" Ironbreakera na serveru Warhammer online: Eltharion. Důvody proč jsme s přáteli přešli na druhou stranu bitevního pole nejsou důležité. Důležitý jest úkol, který nás čeká: Secvičit armádu schopnou konkurovat hordám chaosu, orkům, goblinům a temným elfům. Výzva byla přijata a její naplnění nebude lehké, neboť Order v této zemi pravidelně tahá za kratší konec osudného provazu. Čeká nás krvavý běh na dlouhou trať. Avšak potenciál Bohemie a jejích spojenců je obrovský, posuďte sami, hle sčítání Bohémského lidu: 178 postav celkem, 60 členů online, drtivá většina na ventrile, to už je síla, která se počítá:

Brothers everywhere - raise your hands into the air
We're warriors, warriors of the world!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak Ninjásku. Přeju ti hodně zdaru v Bohemce a at ti to tam šlape. Musím přiznat, že mi dost chybíš, ale člověk musí hrát tam, kde ho to nejvíc baví. GL

Yetty (Bojler)

Ninjagon řekl(a)...

Díky chlape, nu určitě není konec světa, a já se často stavím na ROD stránkách. Měj se Yetty, a ať se daří na pódiu i v ringu :-)